2013. november 5., kedd

17/2.rész

És ez is kés!(: Hozzám képest egészen hamar!Büszke vagyok magamra!:DD(joking)Szerintem ez most hosszabb lett mint az előző de viszont kevesebb  a párbeszéd.Remélem elnyeri a tetszéseteket!((:
Jó olvasást!


A kezét elvette a combomról és mereven az utat bámulta.Idegesnek tűnt és csodálkoztam is hogy még nem mondott semmi sértőt.Tudtam hogy nem nagyon van ínyére a család téma de ő is erről kérdezett engem..
gondolta hogy majd nem kérdezek vissza?Engem is érdekel hogy van-e testvére vagy hogy mi van az anyukájával vagy épp az apjával.Valahogy mindig sikerül elrontanom a jókedvét.

"Van testvérem.Gemma a neve."Szólal meg végre.Egy kicsit nyugodtabbnak tűnik.Talán sikerült összeszednie a gondolatait és rájött hogy a kiabálás nem old meg semmit.

"De nem tartjuk a kapcsolatot."Fejezi be a mondatot amit az előbb elkezdett.Kicsit talán szomorúan tűnik..de talán csak a fények miatt.Nem hiszem hogy Harry tudna szomorú is lenni.Ebbe már rég beletörődhetett.

"És mi van az anyukáddal?"Kérdezem félénken.Nem számítottam rá de rám nézett.Mondjuk a tekintetében olyan 'ne kérdezz többet' nézés volt.Még mindig engem nézett és nem szólt semmit.A szeme nem tükrözött semmi érzelmet.
Nem látszott szomorúnak vagy csalódottnak.
Talán egy kis düh volt benne.De ez azt hiszem mindig ott van a szemeiben.Hajt a kíváncsiság hogy kérdezzek még tőle de tudom hogy nem válaszolna.

"Rég nem beszéltem vele.17 éves korom óta vagyok Billnél.És nem véletlenül.."Meglepett hogy megszólalt.Azt hittem terelni fogja a témát.

"Miért?Miért nem mész el?Miért nem keresed fel a családodat?"Letámadtam őt a kérdéseimmel amit nem nézett jó szemmel.

"Ha ők nem keresnek engem én miért keressem őket?"Emeli fel a hangját ami kicsit megrémiszt.

"Azért mert ők a családod..Harry!..."Folytatnám de közbevág.

"Hidd el nem akarják hogy keressem őket!Látni se akarnak!Nem vagyok többé a családjuk része.."Mondja rekedtes hangon.A hangjába egy csepp érzelem sincs.Gondolom ő már ezt rég elfogadta.

"Mi van az apáddal?Él még?"Faggatom továbbra is.Hátha most választ kapok a kérdéseimre.Elég beszédes kedvébe van.Ami nem megszokott tőle.Nehezen de legalább válaszol..

"Sajnos igen.Vagyis azt hiszem..Finoman fogalmazva kitagadott a családból."Feleli és erősen markolja a kormányt.Mintha csak az élete múlna rajta.

"Miért?"

"Vége a mese délutánnak June!"Jelenti ki idegesen majd leparkol a kocsival.

"Csodálkozom hogy egyáltalán ennyit mondtál."Jegyzem meg majd kiszállok az autóból.

"Ne szokj hozzá."Felel ridegen majd a csuklómnál fogva kezd el húzni a nagy épület felé.Huh..nem számítottam rá hogy ennyire nagy ez a hely.Hirtelen még azt is elfelejtettem hogy miért jöttünk ide.Harry intett a kapusnak aki résnyire-épp hogy befértünk-kinyitotta a kaput.

Elég nagy területen volt az épület.Az udvaron rossz kocsik és mindenféle régi holmi volt.Néhány helyen a fű vagy nyakig ért.Négy nagy lámpa világította be a területet.
Persze gondolom éjszaka.
Az épület falait itt ott borostyán fedte.Néhány helyen össze voltak firkálva szóval valószínű sokszor betörhetnek ide.De ha most kiküldtek ide akkor csak fontos.

"Maradj itt addig még vissza nem jövök."Mondja Harry majd elengedi a csuklómat és bemegy az épületbe.
Nekidőlök a falnak majd a terepet nézem.Most tűnt fel hogy az épület mellett van egy olyan katonai sátor.
Asztalok vannak ott azokon pedig fegyverek.Sok fegyver.Pisztolyok és gépfegyverek is.
Eléggé megijedtem.Életemben nem láttam még ennyi fegyvert.Soha.Nagyon jó hogy Harry is most ment el.Ha akarnék se tudnék bemenni mert az ajtó kódos.Én pedig nem tudom mi a kód.

"Keresel valakit?"Szólal meg mögülem egy mély hang.Kisse összerezzentem de próbáltam nem félni.

"Őő..izé..nem.Én épp várok valakit."Nyögöm ki végre mire ő kuncog.Igazából nem volt félelmetes a srác mert csak pár évvel lehetett idősebb tőlem.

"Mégis kit?Soha nem láttam még itt egy csajt sem.Nem mondanám épp egy biztonságos helynek.Még nappal sem szóval légy óvatos szivi.!Mondja majd kacsint és elmegy.Pontosabban inkább bemegy a katonai sátorba.Vicces hogy itt fegyverek vannak és a sarokba a kerítés mentém pedig két méteres a fű.

"Ne beszélj többet vele!"Parancsol rám az éppen megérkező Harry.

"Miért megtiltod?"Kérdezem cinikusan mire ő megragadja a kezemet és mélyen a szemembe néz.

"Ő veszélyes és elmebeteg.Minden csajjal kikezd aki ide jön!"Mondja tök komolyan.

"Nekem azt mondta hogy nem látott még itt egy lányt sem."Furcsállom a dolgokat..

"Látod..elmebeteg!"Mondja ami talán egy kicsit vicces.Ennyire féltékeny embert..

Remélem tetszett a rész!((: Komikat pipákat szivesen fogatok.

11 megjegyzés: